onsdag 10 mars 2010

Sent nyårslöfte

Ja... såhär i Mars har jag nu, efterbliven som jag är, kommit på att jag ska fullfölja ett nyårslöfte i år! Inget standard "jag ska gå ner 200kg och skaffa 19 magrutor"-tjafs utan detta skall vara lite mer kreativt än så.
Kreativiteten består då inte utav själva nyårslöftet, som jag faktiskt snor från min flickvän, utan snarare uppfinningsrikedomen att göra 12, för mig helt nya saker i år. i.e. en per månad, om någon inte skulle fatta det (santa?).


Januari - Påbörja ett nytt år medans jag är i ett förhållande.
Februari - Var på musikal
Mars - Vaxa någon kroppsdel.
xxxx - Göra ett seriöst försök till att lära sig dansa
XXXX - Hoppa bungyjump (vet inte när/hur/var, men efter dans, förhållande, musikal och vaxning, kände jag att jag borde slängt in någonting som INTE lät så jäkla tokgay.)
XXX - sex utomhus

och sen det absoluta nödfallet, omutifallatt jag av någon anledning fick totalt hjärnsläpp och inte kommer på NÅGONTING annat att göra den månaden:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx - Äta en ostskiva.
Kan förklara den med att jag har ganska kraftig, nästan fobi för ost.

1 kommentar:

  1. Januari är väl inte gay? :P
    Och det börjar ju bli varmare ute.. bara lite väl blött lite överallt atm ^_~
    Jag vill vara med på alla listade som du ine redan gjort btw =O You jump, I jump. ;3

    SvaraRadera