måndag 1 mars 2010

Snabb update!

Jag lever! sofar atleast.

Oki, i ärlighetens namn skriver jag bara detta då jag faktiskt lovat Ellis att jag skulle posta någonting på min blogg inatt, men efter att ha skrivit ca 1000-1500 ord om min vistelse i London till min handledare vid MIUN, så orkade jag bara inte. Så istället för att skriva ner vad jag har haft för mig de senaste 3veckorna (orkar inte gå tillbaka längre än så, då det känns oväsentligt i sammanhanget) skriver jag nu bara massa randomord för att fylla ut sidan med NÅGONTING!
Innan jag gjorde detta hade jag dock ett litet SAW-maraton med mig själv, tänk vilka fantastiska sätt det finns att faktiskt fördela en människa i många delar på... Tankade hem saw 6 får nån vecka sedan, då den kom ut i dvd-rip då, men kom då på att jag bara sett 5an med extremt dålig kvalité och därav missat i princip alla detaljer som faktiskt gör filmerna sevärda (dvs GORE!), samt att jag även totalt glömt bort handlingen till 4an. Så blev så illa tvungen till att tanka hem dem också, vilket resulterade i väntan tills idag. HEYOOO snabbt internet!!! eller hur var det nu...?

(Givetvis är allt i det föregående stycket ett alster av fiktivt skrivande, då jag skulle aldrig få för mig tanken att varken olagligt tanka hem, eller fildela ut sådana episka alster som dessa filmer faktiskt är, till en massa lagbrytare av upphovsrättslagarna[eller några andra filer för den delen])

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar