fredag 2 oktober 2009

Life in a box? (God I wish I had a box...)

Käkar spaghetti ur en konservburk, med 2 tandborstar i kinapinnar-positionen så att säga. HAR visserligen en burk tonfisk här, men tro fan att jag inte har någon konservöppnare. Kommit fram till att min lägga saknar ALLT, well givetvis, men fan så mycket jag inte tänkt på såhär på direkten, och vart i helvete får jag tag i allt?

Men spelar absolut ingen roll, då jag är nå så innerligt glad atm!!

Menmen anyways, saker jag saknar: (förutom.... well: min flickvän (omfigosh, I actually have one of those now))

Mat!

glas

tallrikar
Bestick
KUDDE!!!

utsmyckning te läggan, i.e. posters osv.
Nagelknipsare

... fuck it, skriver vad jag har istället...

3 tandborstar, en dator och well, ja lite kläder och ett påslakan... YEY ME!

1 kommentar:

  1. X3 vad söt du är.
    Men det är ju bra att du har något iallafall? Tandborstar är bra grejer ;)

    SvaraRadera