torsdag 8 oktober 2009

Sååå... ny kurs, fått i uppgift att skriva randomskit 200ord i veckanm, might aswell skriva om, well randomstuff... Skriver några notes för mig själv, från vad jag currently kommer ihåg så att säga..... Fuck it, ansiktsbokar imorrn ist... gnatt. (yäh, senare tillagt)

Saknar Ellis.

Tyska suger
annan lektion var random, får se vart den leder---

pubcrawl,

filmade då Tom(pallar-inte.5-öl-Tom) sköt i sig ½L vodka... GOOD TIMES!!!
försökte gå rakt.... 1½meter... 9ggr, innan han lycvckades... D.B filma

Saknar Ellis!

pubcrawl sög kuk, vi är fattiga studenter... Me + D.B atleast...

Träffar randomfold,

inte tillräckligt full

Har tråkigtnågra av Linas gammla ragg, inga av Toms framtida ragg, förutom några 40taggare han limmade på då...

Jag drar hemmåt, stoppar tilö på desperados för att värma mig, och inte bli förkyld.

En öl/tequila senare är jag på väg tillbaka tilll bellushis, som stänger 5s efter att jag träder in...

Jag drar...

hittar polarna vid randomställe... (The auctioneer?)

snackar med tråkiga randoms... Vi drar o käkar. Linas väninna är en bitch. Vägrar totalt betala det minsta av notan. whatever... jag drog hem.

SAKNAR ELLIS!!

2 kommentarer:

  1. Saknar dig också!!!
    Vilken lektion var det som var random och det är väl klart att tyska fortfarande suger?
    Låter ändå som en rätt händelserik kväll =P

    SvaraRadera
  2. Haha, yey för vodka... Var inte meningen att posta detta, utan bara spara det som notes till senare, ifall jag tänkt skriva ihop någe ang kvällen, oh well... :P

    SvaraRadera