torsdag 10 september 2009

Titel här, mkay?


"Att vara sjuk SUGER!!! Har fortfarande nå så otroligt tråkigt, sitter och tankar randomserier jag aldrig hört talas om, för att de hade ett relativt lovande namn. Fick iaf en relativt intressant överraskning igår, gått ner 3kg sen dess att introveckan startade. Fan, måsste börja styrketräna igen." Var vad jag tänkte starta dagens inlägg med, men går nu istället över till:

FUCK ME SIDEWAYS! Fick nyss brev från greenwich där det stod att jag blivit nekad boende pga att jag inte betalat. Men konstigt, då de failar nå så fruktansvärt jävla mycket med att skriva in en rad med 16 jävla siffror, Man kommer hem från Thailand, öppnar brevlådan, och finner att man har 3 jävla dagar på sig att svara på skiten(FRÅN DESS ATT DE SKICKADE BREVHELVETET!)... Nån dag efter att jag skickat in grejjorna får jag mail från han som ansvarar för inkvarteringen. Där det står att de inte kan dra av nå pengar från mitt konto, jag VET att jag har pengar nog så det räcker ett jävla tag där, så jag skriver och ber honom skriva den informationen de har fått. Han gör det... men nej vad händer, de har läst fel på en etta och en sjua... och mina sjuor ser satan o mig inte ut som nå ettor, då jag fan gör mittstreck o allt i de små bastarderna. Självklart skriver jag det direkt då jag får mail från bögen. ingenting händer på tre dagar, tills dess att jag får ett nytt mail från nån jävla kärring jag inte snackat nåt med, som bara konstaterar att jag blivit rejectad för att de inte fått nå pengar.... INTE SOM ATT JAG INTE FÖRSÖKT CPIDIOTER!?!?! Ringer direkt till snubben jag mailat tidigare... inget svar... ringer 20min senare, och då svarar en lagom trött engelsman. Allt aset säger är att p.g.a. att de inte fått in pengarna innom anlagd tid (MEN KONSTIGT DÅ!?) så har de gett bort rummet jag skulle haft i Cutty Sark Hall. Och istället skulle jag signa in mig på en lista, ifall nåt skulle bli ledigt i framtiden. Under tiden skulle han försöka kirra nåt annat, hej vandrarhem? I london.... Billigt! Eller dela en lägenhet med *Drinking Buddy*(som också fuckat upp betalningen, men JAG försökte iaf! ^^). Hmm två killar, 8kvadratmeter...Kommer stinka svett, rumstemperaturen kommer ligga på 32grader C, och metangasnivån på näst intill dödlig gräns. Men ja 'e int' bitter. I sann svensk anda sitter jag hör o skriver en arg lapp istället, eller snarare ett blogginlägg, men iaf.

Så nu sitter jag o snackar med drinking.buddy över msn vi är rätt fuckade, and not in a good way. Vi har t.o.m. gått ifrån vår vanliga "Vafan det löser sig alltid."-inställning, och anammat en för oss helt ny livsåskådning: "Fan, jag måsste lösa detta!". Vilket innebär att vi ska böna och be tidigare lärare till att acceptera de uppgifter vi fortfarande slackat "lite" med, har sen innan sommaren varit i princip klar med de sista uppgifterna, en liten sketen uppsats om macbeths oskyldighet på 600ord som jag just nu sitter med notes på 1400ord som måsste kompileras. Samt en tiofrågorsuppgift (on a sidenote... kan man skriva: sjuttiosjufrågorsuppgiftsinläsarrengörarapparat. som ett ord?) där jag svarat på alla uppgifterna sen vi fick den, men bara med egna notes som endast jag skulle kunna förstå, så måsste skriva ihop även den. Efter det känner jag iaf att jag har tillräckligt med kött på benen för att kunna söka csn för det kommande året. :P

Shit, var fan skönt att ventilera lite här, börjar förstå varför folk startar sånnahäringa sidor.


Whatever, trots allt dåligt, London/drinking.buddy/Förkylning, har jag iaf haft en ostagnerad timme då jag inte alls haft tråkigt kan jag ju lova. Man säger ju att omväxling förnöjjer. I det här fallet föredrar jag nog nästan "ignorance is blizz".

Jusstfan... dagens modetips: Är du hipphoppare... tänk över ditt liv.

2 kommentarer:

  1. Wow kommentarerna funkar...

    Oj. Vad händer nu? Ska ni leka uteliggare tills listan har kommit ihåg er eller stannar ni hemma? Dumma dem som krånglar med allt i vilket fall.

    SvaraRadera
  2. Har absolut ingen aning om jag ska vara ärlig.

    SvaraRadera