söndag 20 september 2009

Ett steg i nån riktning...

Så, nu har vi finally bokat biljetter till London. blir till att dra den 22a, ska visst mellanlanda i Zürich men wth. :P
Förberedelserna inför resan har sofar bestått i att kirra biljetterna, tåg+flyg, dragit hem lite av min stuff från drinking.buddy's lägga, inhandla en bärbar dator, som jag för övrigt inte ens orkat öppna sen jag köpte den, och köpt en ny mobil. Måsste tids nog kirra packning och sånnt, men det får bli ett senare problem, är ju en dag imorrn också.

Är för övrigt sjukt trött i vanlig ordning, trots en powernap på 30s-1minut medans vi kollade på coupling tidigare idag. Lite småhostig, och har viss träningsvärk. Men festen igår var iaf intressant, kul som fan att se hela det gammla gänget sammlat igen, var ett jäääävla tag sedan.(1-5år sedan ALLA var med) Höll mig dock nykter så man kunde gosa med söt.tjej frammåt småtimmarna.
Enda dryga med gårdagen var att pruttler fick mig att inse hur djävulusiska drygt det kommer vara att åka iväg. Att lämna gammla, men framförallt nya vänner bakom sig. De gammla vännerna vet man iaf till 100% vart man har dem, men många av de nya relationerna man skapat det senaste året kommer man nog aldrig se igen.




Dagens tips (eller snarare en liten sidenote åt mig själv till senare): Måsste komma ihåg att beställa en 88 då jag kommer tillbaka till härnta och bittens. Nötchoklad-drink jatack! (I'm still not gay)

1 kommentar: