onsdag 16 september 2009

London, inte ens ett minne blott?

Så, snackat med fuckupsen i Greenwich ang boendet, efter att de inte svarat i 1h, varit upptaget i 30min, och jag sedan fått vänta i 10min då jag väl kommit fram får jag informationen att ALLT såklart är cpfullt, och han kunde bara ploppa upp mig till toppen av prioriteringslistan utifall nåt skulle bli ledigt, och säga åt mig att söka i de privata kretsarna istället, MEN han skulle iaf skicka lite länkar om dem till mig, YEY...! Fuck off and die.
Whatever, börjar iaf känna mindre och mindre sug för London.

föräldrarna kom hem till villan 5-6 timmar tidigare än vad jag väntat dem, så "YEY!" där också... Inte helt till fullo nöjd över "städningen" thus far. Fick iaf en bra digitalkamera, som dessvärre troligen kommer tappas bort vid närmaste fylla. :P Får försöka njuta av den tills dess... "Sökes, nakenmodeller?"
Anyways, back to intensivstädning 2k9.

modetips? cowboyhattar passar bara på folk med över 2.3 promille.

2 kommentarer:

  1. Blev du färdigstädad till slut?

    Lycka till med London....

    SvaraRadera
  2. Ska du dra iväg utan att vara säker på att ha nånstans att bo då eller?

    SvaraRadera