torsdag 10 september 2009

Ehm... yeah... stuff!!

Blev bara nyfiken på hur det kommer sig att det fins så otroligt mycket idiotiska bloggar runt om på nätet.

Svaret blev iaf, för att vemfansomhelst kan skapa en blogg, inklusive jag. bara man lyckas knäcka sig förbi det otroliga IQ-testet som är, att skriva ner vad som står på skärmen vid registreringen. Någonting som faktiskt tog mig fyra jävla försök. inklusive tre igenomlyssningar på handikapp-knappen under det tredje försöket då jag antog att det aldrig skulle komma upp ett läsbart alternativ på det där helvetet. Dock gjorde det det, jag vet inte om det var för att tre gånger oläsliga säkerhetstexter är minimum för att idioter ska strunta i att blogga, och därigenom spara internet från några extra rader idioti mellan alla porrsiter. Eller för att sidan bara tyckte synd om mig, då den på nåt sätt lyckades anta att jag måsste ha aspergers syndrom, och slängde mig ett ben. Men iaf, det ena ledde till det andra och mitt nya kärleksbarn, ett kulturalster utan dess like föddes.


Anyways, inte för att nån bryr sig, eller ens kommer läsa detta, menmen känner mig manad till att skriva ner lite randomsaker om hur jag känner mig... "yey!" tänker ni då, där "ni" bestående endast av stackars oskyldiga Kempe samt eventuellt nån annan stackare som dessvärre visar sig vara online på min msn-lista då jag postar ut detta, som jag kommer tvinga kika på den här (HAHA fick dig att titta!), bara så jag känner mig lite smålyckad(läs: tragisk och uttråkad) i 2sekunder, tills dess att jag faktiskt kommer på mig själv om vad jag har åstakommit här, skapat en jäkla dagbok jag aldrig kommer skriva i, som ingen kommer läsa, men skulle nån någonsin vilja det så finns den ju såklart tillgänglig för public access. Congratulations ME! Jag har äntligen blivit en internet-hora. Nu kan jag äntligen, om jag skulle få för mig det, skriva in mina mest intima hemligheter, snacka skit om folk samt ge otroliga modetips i stil med "topless ser bara bra ut för tjejer".


So without further ado, this is how i'm feeling, and my current thoughts about that:
jag är förkyld, och jag har tråkigt...(no shit, jag skriver en blogg!) there you go, hope you're as satisfied as I am.
Oh jusst ja, dagens modetips: Topless ser bara snyggt ut för tjejer.




P.S. Ja, jag skriver kasst, stavar kassare, och blandar svenska med engelska, mest för att jag inte orkar komma på passande svenska ord, då de i regel inte har samma kraft då jag tänker(när/om jag tänker) som engelska ord.

1 kommentar: