torsdag 24 september 2009

Uteliggare...

(att aendra till aa ae och oe kommer daa jag kirrat laegga saa deal with it.)
Sitter just nu och bara saknar allt som hade med foer naagra dagar sedan att goera... hatar fan allt som har med det haer jaevla placet att goera. Allt har fan i mig gaatt skit sen jag laemnade Haernoesand! Tro fan att vi missar flyget, 3.5k kr mindre YESTACK!!!! pga detta anlaender vi 2h senare till Heathrow aen vad det var taenkt att vi skulle, saa hon vi skulle slagga hos (*Soemntutan*) den kvaellen lyckas med den ofantliga bedriften att somna, och hennes jaevla mobilsignal aer fan i mig mer av en godnattsaang aen en fucking SIGNAL! Jag och drinking.buddy springer runt i oestra London och vet knappt var, men framfoerallt inte HUR vi ska ta oss till naat jaevla staelle att slagga paa, efter mycket om och men, blir det iaf till att slagga paa en parkbaenk i naan liten jaevla random skitpark. drog paa mig 3 lager klaeder, men tro fan att man fortfarande skakade som ett asploev! Saa att gaa froen soet.tjejs varma barm, till att ligga o huttra bredvid D.B kaendes la inte helt topp.
paa morgonen hoppar vi iaf paa en buss som en otroligt flummig jamaican hade tipsat oss om natten innan, foer att komma naermare vaar destination av Greenwich. (inte foer att vi hade naan jaevla aning vadfan vi skulle goera daa, daa Soemntutan fortfarande knarkade kudde som om hon vore besatt av skiten.
Anyways hon ringer oss daa vi suttit i greenwich i en halvtimme timme, och tro fan att hon FORTFARANDE aer troett!
Vi moeter upp henne dumpar grejjorna vaara och drar en otroligt valbehoevd dusch. Sen drar vi ner till random internetcafe foer att leta laegenheter... Nagot som ocksaa gaar aat helvete, daa vi inte faar svar froen de vi talat med tidigare, men till sist saa faar vi iaf tag i naan randomsnubbe som saeger aat oss att dra foerbi naan randomlaegga kl 1630. Vi drar dit, ringer snubben och han saeger att han aer en 20min foersenad, "Visst lugnt likssom, spela roll?" Vi vaentar, och efter en 30min kommer det naan svart snubbe, oeppnar doerren och staenger den bakom sig. "jaha?" det kommer 2 tjejer och snackar med oss, de vill tydligen ocksaa titta paa laegenheten, vi knackar paa tillsamans och en typ 12aarig indisk tjej oeppnar, vi saeger att vi var haer foer att kika paa laegenheten, och hon drar upp doerren och foersvinner... ut kommer sedan naan svettig student som i stort sett bara pekar paa 2 rum, ett som ser ut att vara hans, och ett som ser ut att vara indiskans. "ohhhkay???? whatever fuck this" sen drog vi alla fyra. de tvaa tjejerna hade visst naan annan laegenhet de ringde direkt till och accepterade. Men jag o drinking.buddy aer helt lost... back to zeh internets!! faar tag paa naan annan landlord, som hade 2 bedrooms, dock blev de tagna ca 5min innan vi ringde... bastards! Ungefaer haer boerjar Soemntuta och drinking.buddy att smaahaangla, naagonting som bara goer mig deprimerad daa jag absolut inte kan slaeppa taget kring tanken att jag kunde varit kvar i haernta med soet.tjej i det oegonblicket istaellet. Fuck jag hatar London!

Paa kvaellen snackar jag med drinking.buddy ifall om jag ska laemna dem foer sig sjaelva, han saeger bara nejfan, det skulle inte ske naat iaf. Han tycker det aer en daalig ide daa de ska (presumably) spendera de naermaste 8-9 maanaderna tillsamans, och naat saannt skulle kunna saetta rejaela fucking kaeppar i alla hjulen... = att hon var nyfoeraelskad i sin pojkvaen back i sverige... Saa paa kvaellen daa vi ser Batman hoppas jag bara att min naervaro blandat med allas extrema oevertroetthet ska leda till severe cockblockiness... naagonting som saa i satan heller inte staemde daa de praktiskt taget odlar barn daa jag drar ut och slaggar i koeket.

Idag saa sitter jag just nu paa universitetet, och har foersoekt att kirra min registrering, naagonting som tydligen bara gaar aat helvete det ocksaa. sitter nu uppe i random datasal, daer jag egentligen inte ens faar sitta, och browsar laeggor, medans DB och ST varit borta i typ 1.5h YEY! Fan, vill tillbaka till Haernta, eller snarare soet.tjej, skiter fullstaendigt i Haernta.

Enda positiva sofar aer fan att vi igaar, daa vi skulle haelsa paa *el parasito* och nyligen satt oss paa bussen, lyckades vi se en busschaffis lyckas med bedriften att laasa sig ute ur sin egen busskur, medans bussen blockade 1.5 filer trafik. Efter en 5min lyckas iaf snubben lirka upp handtaget till doerren med ett laanat paraply via naat ventilationshaal. (ofc filmade och fotade jag haendelsefoerloppet) Skoent att se att det inte bara aer mig det gaar skit foer i London...


tips?: Never be me...

3 kommentarer:

  1. Judas! Skitbra att du uppdaterar så vi får veta vad som händer! Hoppas att det löser sig med lägenheten. Jag och Allergo håller tummarna. Hälsa Jimpan. Kram Karro och Allergo

    SvaraRadera
  2. Förlåt för att jag skrattar, det låter bara så tragiskt. Fan, nu avslöjade jag mig, inte kan du veta sånt när jag gömmer mig bakom en dator!
    Vad dumma alla Londonbor verkar vara som inte genast erbjuder er sovplats på nåt superställe! Men du slipper ju iaf fler parkbänksnätter nu...
    (Men sen när har trötthet varit en bra cockblock förutom när jag däckar?)
    Hoppas det går bättre snart så att du åtminstone slipper vantrivas.
    Massa kramar

    SvaraRadera
  3. London låter helskoj. Lite som att vara på festival nästan, haha.
    Hoppas skiten löser sig till slut iaf.

    SvaraRadera